czwartek, 23 czerwca 2011

Dolce&Gabbana

Jestem zakochana we wszystkim co włoskie. Piosenkach, jedzeniu i rzecz jasna modzie. Włoscy projektanci mają fenomenalne wyczucie stylu i świetne wyobrażenie o kobiecości. Umieją ubrać ją tak by od samego patrzenia na nią robiło się gorąco. Jednymi z tych projektantów są Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Jako jedyni potrafią stworzyć koronkowe dzieło, które samo w sobie jest kuszące, a co dopiero na pięknej istocie jaką jest kobieta. 


Dla mnie od jakiegoś czasu nie istnieje nic piękniejszego niż koronka. Sama jestem posiadaczką kilku koronkowych cudów. Jednak nie na tym koniec. W przyszłości zamierzam projektować takie właśnie kreacje. Ponadczasowe, nie nudzące się, kobiece, seksowne i eleganckie. Niebawem wyjeżdżam do Rzymu rozpocząć moją przygodę z językiem włoskim, który niezaprzeczalnie podbił moje serduszko. Obawiam się, że Włochy rozkochają mnie w sobie do tego stopnia, że nie będę chciała wrócić. Ah, ah.


Wracając jednak do genialnego duetu Dolce&Gabbana, chciałam wspomnieć o ich kolekcji na S/S 2011. Cała w bieli i pięknej koronce. Prosta i elegancka, jednak utrzymana we włoskim guście. Modelki były bardzo naturalne i pomimo swoich bardzo chudych sylwetek, nie wyglądały odrzucająco. Spodobały mi się również akcesoria, szczególnie białe koronkowe torebki... Chętnie upolowałabym jedną z nich w Rzymie. Ah ah, może mi się poszczęści.  Kolekcja niesamowicie trafiła w mój gust i wpędziła w taki podziw, że aż sama zaczęłam się zastanawiać nad swoją karierą i projektowaniem, które siedzi w mojej głowie od najmłodszych lat... Jednak o tym kiedy indziej. 





P.S. Planowałam wstawić zdjęcia z pokazu, ale nie mogłam się zdecydować. Haha. Miłego oglądania.

3 komentarze:

  1. to prawda, ta kolegcja jest mega kobieca, seksowna i oczywiście niezaprzeczalnie piękna

    + aah, jak bardzo zazdroszcze Ci Rzymu! rob koniecznie zdjecia, złap kwintesencje Włoch, szalej, zakochaj się w przystojnym facecie, zaszalej w butikach !

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle mi się nie podoba ta kolekcja.

    M.

    OdpowiedzUsuń