niedziela, 11 kwietnia 2010

Who's the best?

"To właśnie dlatego tak uwielbiam Chanel.
Pruderyjność, elegancja, ponad czasowość, sexapeal i to wszystko w tym samym czasie..."


Do niedawna nie miałam swojego ulubionego projektanta. Osobę, którą najbardziej ceniłabym za kreatywność i pasje jaka wkłada w projektowanie. Osobę która zwraca uwagę publiczności nawet na najmniejszy detal projektu. Osobę, która potrafi podczas jednego pokazu mody przenieść ludzi w inne miejsce, by lepiej poczuli klimat danej kolekcji. By złapali choć cząstkę tego, co on miał w głowie gdy ją tworzył.Kiedy po raz pierwszy obejrzałam wiosenny pokaz Chanel, absolutnie się zakochałam. Perfekcyjnie dobrane modelki, ich niesforne uśmieszki, genialne stroje, przepięknie zrobiony wybieg. Czuć było, że modelkom sprawiał niesamowita frajdę każdy krok. Ich chód idealnie wpasował się w rytm muzyki. Wszystkie szły i pożerały mnie swoim kuszącym spojrzeniem. Czasami musiałam cofnąć, żeby lepiej przyjrzeć się strojom. Oh szczyt ekstazy.Coś takiego mógł we mnie wzbudzić tylko pokaz Chanel, stworzony przez króla mody Karla Lagerfeld'a.

pierwsza część pokazu
http://www.youtube.com/watch?v=crre_0Jadgg&feature=related

druga część pokazu
http://www.youtube.com/watch?v=DTi1qpq1K9Y

+reklama kolekcji Chanel Spring 2010
http://www.youtube.com/watch?v=y1MGBHr4q04

***
Chanel Spring 2010

Claudia Schiffer, Freja Beha Erichsen i Baptiste Giabiconi by Karl Lagerfeld

Argentina


Kiedyś będę jego muzą, drugą projektantka Chanel.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz